Klachtenregeling
Tevredenheid van patiƫnten staat bij BuiC hoog in het vaandel. Bent u toch niet tevreden over uw behandeling of onze aanpak dan kunt u dit te allen tijde kenbaar maken. Het helpt BuiC de dienstverlening of behandelingen constant te blijven verbeteren.
Heeft u een klacht dan kunt u dit altijd bespreekbaar maken. U kunt hiervoor iemand meenemen naar het gesprek als u dat wenst. Indien u liever geen direct contact heeft is het mogelijk om een e-mail te sturen (info@buic.nl) of een brief schrijven.
Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op? Dan is het mogelijk om gebruik te maken van een officiƫle klachtenprocedure. Hiervoor is BuiC aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF (Koninklijke Nederlands Genootschap Fysiotherapie). Meer informatie hierover kunt u vinden op www.defysiotherapeut.com. Op deze website staat informatie en vindt u formulieren om een klacht of geschil in te dienen. Via het KNGF wordt een klachtenfunctionaris beschikbaar gesteld welke u kosteloos kan adviseren en ondersteuning kan bieden bij het indienen van een klacht en bemiddeling.
